3 en 4 November 2016 Hongkong

4 november 2016 - Chek Lap Kok, Hongkong

3 nov

Hey allemaal, vandaag ben ik vertrokken naar Hongkong, daar moet ik veertien uren wachten voordat ik naar Australië kan. Ik ben gisteren bij mijn tante in Amsterdam blijven logeren, zodat ik in de ochtend lekker kon uitslapen :). Sorry dat ik heel scheel typ, maar ik zit nu in het vliegtuig naar Hongkong en ik schrijf dit alles op mijn mobieltje + slaaptekort = geweldig moment om iets op mijn blog te schrijven.
Samen met mijn ouders reed ik naar het vliegveld. Ik had met mijn reismaatje "Romana" afgesproken dat wij elkaar zouden zien op Schiphol. Haar ouders, broertje en vriend waren er ook. Wij hebben samen gezellig wat gedronken, totdat het tijd was om afscheid te nemen. Het afscheid nemen verliep heel snel, geen gehuil haha. Mijn ouders en ikzelf ook eigenlijk, beseffen nog niet dat dit echt gaat gebeuren. Achteraf vond ik het jammer dat mijn broertje niet mee kon, maarja school gaat voor en sorry  dat ik weg ben gegaan op jouw verjaardag :p

4 nov

Helemaal brak aangekomen op Hongkong. Wat een tijdverschil met Nederland. Ik kwam rond 7:00 aan en toen was het ongeveer 1:00 in Nederland. Iedereen ging alweer naar bed. Heb elf uren in het vliegtuig gezeten en heb geen seconde geslapen. Wij hebben bij aankomst direct een paar bankjes opgezocht waar wij op konden liggen. Ik heb twee uurtjes kunnen slapen en Romana slaapt nog steeds (lucky):p werd helaas wakker gemaakt door een krijsende baby, maar zij slaapt daar dus doorheen. Het is nu 10:19 uur en ik moet hier wachten tot 21:30 uur. Dan pas vertrekt mijn vlucht naar Cairns, Australië. Daar moet ik dan ook nog zeven uur in zitten, dus dit gaat nog wel even duren, wish me luck!

1. Atiya:
    4 november 2016
    Hey Iyor, leuk om je eerste verhaal te lezen en ik ben super benieuwd naar je ervaring in Hongkong ! Gelukkig heb je een fijne reis gehad:) Goooodluck vandaag en over 24 u NLse tijd kom je in Cairns aan, spannend Liefs Atiya xxx
  2. Daniella:
    4 november 2016
    Hoi Iyor, wat goed om te lezen dat je veilig aangekomen bent in Hongkong. Ik hoop dat je een alsnog een beetje kunt slapen. Veel plezier in Hongkong!! Groetjes Daniella
  3. Sofia:
    4 november 2016
    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Heel veel plezier Iyor!! Veel liefs en kusjes van Seth
  4. Sara en arlyn:
    Haai iyor.
    Hoe is het?
    Hoe was het in Hong Kong heb je nog iets van de stad kunnen zien??
    Hatsune Miku

Heeellll veeel kusjes en knuffels
    Piyer, Meryem, Sara, Sem, Arlyn en Daniël❤