5 November 2016 Cairns

5 november 2016 - Cairns North, Australië

Vandaag ben ik aangekomen in Cairns en omg wat is het WARM. Stond ik daar in mijn winterkleren uit Nederland, dacht dat ik zou smelten. Alles is hier zo anders. De planten, bomen en vogels. Als de vogels fluiten, herken je het gewoon niet. We zijn vanuit het vliegveld direct naar ons hostel gegaan. Daar zaten we ineens tussen de Duitsers. Er zijn hier zoveel Duitsers... weet niet wat ik ervan moet vinden :p de Australiërs zelf zijn echt supervriendelijk. Als je ze iets vraagt, gaan ze echt uit hun weg om je te helpen. Ik was vandaag al meteen de weg kwijt, dus had hulp nodig om mijn hostel terug te vinden haha. Ben ook meteen naar de supermarkt gegaan en het is waar wat ze zeggen, onderschat de zon hier niet. Het is gewoon heel anders dan in Nederland of Spanje of Griekenland. Ik ben met een pet op max twintig minuten buiten geweest en mijn hoofd was zo rood als een tomaat en werd al duizelig.  Ik merk ook dat ik last heb van jetlag. Ik ben echt moe, maar ik wil niet slapen. Als ik nu al ga slapen, dan word ik snachts wakker. Wij gaan zo even plannen wat wij hier allemaal willen doen en waar wij hierna naartoe gaan. Ik hou jullie op de hoogte!

1. Daniella:
    5 november 2016
    Hoi Iyor, wat fijn dat je veilig in Cairns bent aangekomen! En wat leuk om te lezen dat de mensen daar zo behulpzaam zijn! Wat grappig dat daar zoveel Duitse mensen zijn. Hoop dat de jetlag na een paar dagen over is. Dikke kus Daniella
  2. Shayno:
    Heeee MOP
    Heb je dat vage spul al geproefd ? Dat ene wat je alleen in Australië kunt kopen, ben de naam ff kwijt.
    Haha lach me dood om die opmerking over Duitsers. Hoop dat je jetlag snel over gaat en ben heel benieuwd naar jullie planning
    Groetn uut Twente
  3. Shayno:
    5 november 2016
    Btw post een paar foto's Haha gierig kind
  4. Stefanie:
    Heey Lieverd,
    Haha Fakerto Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen. Geniet ervan Ik kan niet wachten op de foto's!